Ένα 13χρονο παιδί ο Jacob Michael Clynick πέθανε από καρδιακή ανακοπή στις ΗΠΑ 3 μέρες μόλις αφότου δέχθηκε τη δεύτερη δόση του μπολιάσματος της Pfizer στις 16 Ιουνίου 2021.

Ήταν σε καλή υγεία χωρίς προϋπάρχουσες καταστάσεις ή φάρμακα. Η θεία του γράφει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: «Πριν από 1 εβδομάδα ο 13χρονος γιος του αδερφού μου πήρε τη β΄δόση εμβολίου κατά covid. Σε λιγότερο από 3 ημέρες αργότερα πέθανε. Τα αρχικά αποτελέσματα της αυτοψίας (που έγινε την Παρασκευή) ήταν ότι η καρδιά του παρουσίαζε υπερτροφία και υπήρχε κάποιο υγρό γύρω από αυτή. Δεν είχε γνωστά προβλήματα υγείας. Δεν έπαιρνε φάρμακα».

Ακόμη και το CNN αναγνωρίζει ότι οι έφηβοι και τα παιδιά φαίνεται να έχουν ισχυρότερες άμεσες αντιδράσεις στο εμβόλιο από τους ενήλικες. Οι γιατροί στη Βιρτζίνια και το Τέξας ανέφεραν παρόμοια ευρήματα σε αρκετές περιπτώσεις σε 7 άνδρες ηλικίας 19 έως 39 ετών. Είχαν επίσης ανησυχητικά συμπτώματα, όπως πόνο στο στήθος. Διαγνώστηκαν με μυοκαρδίτιδα, υποβλήθηκαν σε θεραπεία ανέφεραν γιατροί στο περιοδικό Circulation. «Εξετάστε τη μυοκαρδίτιδα και την περικαρδίτιδα σε εφήβους ή νεαρούς ενήλικες με οξύ πόνο στο στήθος, δυσκολία στην αναπνοή ή αίσθημα παλμών», το CDC προέτρεψε σε σύσταση γιατρού.

Αναγνώσεις: 436
Σημερινές: 5