Εντάσσεται και αυτό στις λεγόμενες σπανιότατες παρενέργειες;

Πέθανε μία 63χρονη στη Μυτιλήνη η οποία νοσηλεύονταν από την 1η Απριλίου στην ΜΕΘ με θρομβοεμβολικό επεισόδιο, ημέρες μετά τον εμβολιασμό της με AstraZeneca.

Η άτυχη γυναίκα υπέστη θρομβοεμβολικό επεισόδιο λίγες μέρες μετά τον εμβολιασμό της στο Κέντρο Υγείας της Καλλονής. Για σχεδόν 2 μήνες η 63χρονη έδινε μάχη για να κρατηθεί στη ζωή, ενώ από την πρώτη στιγμή για το περιστατικό είχε ενημερωθεί ο Εθνικός Οργανισμός Φαρμάκου και η Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών.

Θυμίζουμε ότι κατά τη διάρκεια της τακτικής ενημέρωσης στο υπουργείο Υγείας, για το εν λόγω περιστατικό είχε αναφερθεί στις 5 Απριλίου η Πρόεδρος της Εθνικής Επιτροπής Εμβολιασμών, Μαρία Θεοδωρίδου:

«Στην Ελλάδα έχουν διατεθεί περίπου 346.000 δόσεις εμβολίου της Astra Zeneca. Μέχρι σήμερα (σ.σ. στις 5 Απριλίου) ένα περιστατικό έχει αναφερθεί στον ΕΟΦ, είπε και πρόσθεσε ότι παρά την ανησυχία που έχει δημιουργηθεί η αποδεδειγμένη αποτελεσματικότητα του εμβολίου υπερτερεί έναντι της μικρή πιθανότητας συνδρόμου θρόμβωσης και θρομβοπενίας».

Το μόνο που έχω να πώ για την κατάσταση που βιώνουμε είναι έλεος….

Αναγνώσεις: 119
Σημερινές: 0