Όσο συνεχίζονται οι εμβολιασμοί, αυξάνονται και αυτοί οι «περίεργοι» και «ξαφνικοί» θάνατοι των εμβολιασμένων.

Μια νεαρή γυναίκα 27 ετών πέθανε 5 ώρες μετά τη δεύτερη δόση με εμβόλιο Pfizer στην Πενσυλβάνια στις ΗΠΑ στις 1. 4. 21 σύμφωνα με τα δεδομένα της VAERS. Επικοινώνησε με την μητέρα της γύρω στις 3.30 και είπε πως είχε δυσκολίες αναπνοής. Προυπάρχουσα κλινικά ευρήματα της νεκρής: Πολλαπλή δικτυοϊστοκυττάρωση,  υποθυροειδής.

 

Ένα 15 χρονών αγόρι πέθανε 2 μέρες μετά τον εμβολιασμό του με Pfizer. Καμιά προυπάρχουσα συννοσηρότητα. Στο Κολοράντο στις ΗΠΑ εμβολιάστηκε στις 18.04.21 και πέθανε στις 20. 4. 21. Πέθανε από ανακοπή.

Ένα 35χρονο μέλος του ιατρικού προσωπικού στο Βιετνάμ στο περιφερειακό γενικό νοσοκομείο Tan Chau, An Giang, πέθανε στις 7. 5. 21., μετά τον εμβολιασμό με AstraZeneca, ο λόγος πιστεύεται ότι είναι αναφυλακτικό σοκ.

Σύμφωνα με δήλωση του Υπουργείου Υγείας, ο γιατρός Tu Quoc Tuan, διευθυντής του Τμήματος Υγείας An Giang, δήλωσε ότι στις 7 Μαΐου, η επαρχία κατέγραψε έναν θάνατο λόγω αναφυλακτικού σοκ μετά τον εμβολιασμό. Νεκρή ήταν μια 35χρονη γυναίκα από το ιατρικό προσωπικό που εργαζόταν στο Γενικό Νοσοκομείο Tan Chau.

Πριν εμβολιαστεί στο περιφερειακό γενικό νοσοκομείο Tan Chau το πρωί της 6ης Μαΐου, αυτή η υγειονομικός εξετάστηκε και της εξήγησαν για τις αντιδράσεις μετά το εμβόλιο. Μετά το εμβόλιο, η ασθενής είχε μια αντίδραση αλλεργικού σοκ και αντιμετωπίστηκε από το Γενικό Νοσοκομείο Tan Chau σύμφωνα με το πρωτόκολλο. Αμέσως μετά, η ασθενής μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο της επαρχίας An Giang. Ωστόσο, η ασθενής πέθανε στις 7 Μαΐου.

Σύμφωνα με το συμπέρασμα του Επαγγελματικού Συμβουλίου του Τμήματος Υγείας του An Giang, η αιτία θανάτου είναι η αναφυλαξία με βάση την αντιφλεγμονώδη αναλγητική αλλεργία.

Αναγνώσεις: 655
Σημερινές: 0